piątek, 7 listopada 2014

Prolog

Znaleźć swoje prawdziwe ja. Ile osobą się to udało? Ile wie na co je stać. Zwykła dziewczyna, nie rzucająca się w oczy, spokojna, cicha. Ale jej prawdziwa natura bierze górę, uwalnia się. Moc która płynie w jej żyłach powoduje zniszczenie. Ogień zniszczy wszystko gdy się go nie powstrzyma. Spokojne życie Eve Evergold zmieni się nie do poznania. Pozna prawdę którą skrywała jej rodzina. Fałszywe uczucia, nienawiść, gniew, odrzucenie dadzą jej o sobie siwe znaki. Czy nienawiść ją zniszczy? Nauczy się kontrolować? Jest inna niż wszyscy, panuje nad ogniem. Jej marzenie jest być wolną od zakazów, nakazów, wykorzystywania. Prawda miłość, czy ona istnieje. Codziennie zadaje sobie to pytanie. Może kiedyś będzie dane jej poznać odpowiedź.

.

5 komentarzy:

  1. swietny prolog, zachecajacy do dalszej lektury ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu szykuje się coś ciekawego ! Potężnego XD
    Będę czytać ^^
    Masz piękny wygląd bloga który idealnie wpasuje się do tej historii .
    http://myadulthusband.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja czekam na nowy rozdział u ciebie. Okropnie nie wkręciło w niego. Obserwuje ;)

      Usuń
  3. Świetny prolog aż chce się czytać dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie Howrse to by mnie tu nie było. Strasznie bym żałowała.
    Na Howrse jestem pod loginem LP4eva.

    OdpowiedzUsuń